SPŁACAJ DŁUG PRZEZ INTERNET  >>

lub skontaktuj się z nami

CZAT Z KONSULTANTEM >> FORMULARZ KONTAKTOWY >>

*Numer jest bezpłatny dla połączeń z telefonów stacjonarnych i komórkowych.

Jak uszyć na miarę

Ugoda „szyta na miarę”

Garderobę wymieniliśmy już na wiosenną, posprzątaliśmy w szafie, ale zdarza się, że na jej dnie kryją się nierozwiązane problemy finansowe. Wiosna to pora, kiedy najlepiej stawić im czoło. Podpowiadamy jedno z rozwiązań – rozpoczęcie rozmów z firmą windykacyjną i prośba o rozłożenie długu na raty.

Jak rozpocząć rozmowy z firmą windykacyjną?

Firmy windykacyjne dążą do tego, by Klient wypracował z nimi indywidualny plan wyjścia z zadłużenia, czyli tzw. ugodę. Spotkasz się także z innymi nazwami: porozumienie, układ, umowa, plan spłaty itp.

Jakie masz możliwości?

Jako Klient masz wpływ na warunki ugody, czyli na to, jakiej wysokości ratę będziesz spłacać. Takie porozumienie finansowe powinno być „szyte na miarę”. Tak, jak dobry krawiec precyzyjnie zdejmuje miarę z Klienta, tak profesjonalny doradca musi poznać jego sytuację finansową, by rata była możliwa do zapłaty. Dlatego nie zdziw się, jeżeli padną pytania o zarobki i rodzaj umowy z pracodawcą. Doradca może też zapytać m.in. o sytuację rodzinną lub całościowy dochód rodziny. Nie służy to oczywiście zaspokojeniu ciekawości, ale jest wyrazem rzetelnego podejścia do sprawy i elementem niezbędnym do znalezienia najlepszego dla Ciebie planu spłaty.

A co po analizie?

Taka analiza sytuacji ma na celu wypracowanie indywidualnej ugody. Dzięki temu rozwiązaniu od początku wszystko jest jasne i przejrzyste – wiadomo, ile w miesiącu trzeba odłożyć na ratę oraz do kiedy ją uregulować. Przestrzegając wspólnie wypracowanego harmonogramu, możesz zaplanować miesięczne wydatki, wiesz, kiedy spłacisz całe zadłużenie. Tym bardziej sąd czy komornik, bo dzięki ugodzie masz gwarancję, że Twoja sprawa pozostanie na tzw. etapie polubownym, czyli unikniesz konsekwencji postępowania sądowego.

Kiedy wolisz kontaktować się online

Ugodę możesz także zawrzeć online. Bez wychodzenia z domu, bez kontaktu z doradcą – szybko, bezpiecznie i wygodnie. Umożliwia to portal obsługi zadłużenia eUltimo. W kilka minut możesz zarejestrować się oraz skorzystać z dedykowanych ofert, a później na bieżąco regulować raty oraz monitorować stan zadłużenia.

Sprawdź, jaka oferta jest przygotowana dla Ciebie!

SPRAWDŹ

Wyjdźmy sobie naprzeciw

Zatem podsumowując: jeżeli kontaktuje się z Tobą firma windykacyjna, pytaj zawsze o możliwość zawarcia porozumienia potwierdzonego na piśmie. Da Ci to komfort, spokój i pozwoli dopasować spłatę zobowiązań do indywidualnej sytuacji finansowej. Rozmawiaj z doradcami – na pewno znajdziecie razem najlepsze rozwiązanie! Życzymy dobrze „skrojonej” ugody i spokoju finansowego!

about:blank

Zainteresują Cię również

Wybierz, jak chcesz się z nami dogadać

Rozmowa to pierwszy krok do znalezienia pomocy, dlatego zadzwoń, wyślij e-mail lub odezwij się do nas na czacie.

Zadzwoń do nas

Wolisz bardziej bezpośredni
kontakt? Zadzwoń i porozmawiaj
z naszym doradcą!

800 804 904 *  >> * bezpłatna infolinia
(również z tel. komórkowych)

Jeżeli Twoja sprawa jest na etapie postępowania sądowego, zadzwoń:

+ 48 71 358 16 38
Opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora.

Jeżeli Twoja sprawa jest na etapie postępowania egzekucyjnego, zadzwoń:

+ 48 71 323 47 90
Opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora.

Jeżeli chcesz się skontaktować w sprawie upadłości konsumenckiej, zadzwoń lub wyślij wiadomość:

+48 739 190 255 lub +48 451 060 478
Opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora.

Wyślij wiadomość

Napisz e-mail do specjalisty na adres: obsluga_klienta@ultimo.pl lub skorzystaj z formularza.

FORMULARZ >>

Napisz do doradcy

Nasi konsultanci czekają
na Twoją wiadomość
od poniedziałku do piątku
w godz. 8:00 – 18:00.

ROZPOCZNIJ CZAT >>

Spłacaj dług przez internet

Dzięki wiarygodnemu portalowi
obsługi zadłużenia eUltimo możesz
szybko, bezpiecznie i wygodnie
spłacić dług.

eULTIMO >>
eUltimo – logotyp

Dogadajmy się
online:

Szybko, bezpiecznie
i wygodnie