Ultimo na Konferencji Wskaźniki windykacyjne

Ultimo na konferencji Wskaźniki windykacyjne

Wymiana najlepszych praktyk na rynku zarządzania wierzytelnościami pozwala nam stale doskonalić proces obsługi Klienta - osoby zadłużonej. We wrześniu Marek Wajda, Zarządzający Obszarem Digital & Customer Experience, był prelegentem podczas IV edycji konferencji Wskaźniki windykacyjne. Z uczestnikami podzielił się wiedzą na temat: Wskaźników satysfakcji Klienta w procesie monitoringu płatności i windykacji.

W Ultimo zespół Marka dba o doświadczenia Klientów, rozwija i monitoruje cyfrowe kanały kontaktu takie jak: portal obsługi zadłużenia eUltimo czy boty. Usprawnienia, jakie wprowadza wypływają nie tylko z potrzeb biznesowych, ale przede wszystkim rzeczywistych potrzeb Klientów, które po obserwacji i analizie pozwalają określić co ułatwia, a co utrudnia spłatę zadłużenia.

Na podstawie wieloletniej praktyki Marek przygotował wystąpienie, na którym opowiedział na pytania:

  • czy istnieje satysfakcja z bycia windykowanym – jak ją zdefiniować?;
  • wartość głosu Klienta windykowanego – jak może zmienić organizację?;
  • pętla zarządzania głosem Klienta - jak zbierać i efektywnie wykorzystywać informacje?;
  • jakie są cienie i blaski zarządzania doświadczeniami – customer experience w windykacyjnej praktyce.

Wiedza, którą podzielił się Marek stanowiła podstawę do ciekawych dyskusji o przyszłości rozwoju windykacji i potrzebie zmian procesów w oparciu o doświadczenia osób zadłużonych. Okazuje się bowiem, że jakość ich obsługi realnie wpływa na chęć spłaty - na motywację do powrotu do równowagi finansowej.

about:blank

Materiały do pobrania

Zobacz bazę plików

Kontakt dla mediów

Zadzwoń do nas

Sekretariat czynny
od poniedziałku do piątku
w godz. 8:00 - 17:00.

Obserwuj nasz
profil na Linkedin

Przeczytaj więcej
na naszym profilu.

ZOBACZ PROFIL LINKEDIN >>

Adres korespondencyjny

Ultimo S.A.
ul. Szczytnicka 11
50-382 Wrocław

ZOBACZ NA MAPIE >>
Aktualne oferty