Kogo szukamy?
Zajmujemy się obsługą Klienta – osoby zadłużonej. Informujemy o statusie sprawy, proponujemy porozumienie dostosowane do jego możliwości i sytuacji oraz udzielamy odpowiedzi na pytania. Ważna jest dla nas jakość obsługi oraz realizacja założonych celów. W naszej pracy umiejętność komunikacji oraz dobra organizacja czasu jest kluczowa, dlatego stale rozwijamy te kompetencje wspólnie z Zespołem Trenerów.
Osoba, która dołączy do Zespołu Contact Center będzie odpowiedzialna za:
- Utrzymywanie kontaktu telefonicznego z Klientami, których zobowiązania zostały wykupione przez Ultimo S.A.;
- kontakt z Klientami za pomocą różnych narzędzi (telefon, komunikator internetowy i wewnętrzny system operacyjny) w celu uregulowania zaległych płatności;
- prowadzenie negocjacji na różnych etapach windykacji, w związku z powstałym zadłużeniem;
- zawieranie z Klientem porozumień dotyczących spłaty zobowiązania opartych na wspólnych ustaleniach;
- udzielanie Klientom informacji na temat statusu ich spraw.
Czego oczekujemy?
- Minimum 1 rok doświadczenia w pracy z telefoniczną obsługą Klienta;
- dobrej dykcji;
- komunikatywności;
- nastawienia na realizację wyznaczonych celów;
- umiejętności powadzenia negocjacji.
Co proponujemy?
- atrakcyjny i system premiowy;
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- pracę od poniedziałku do piątku w trybie zmianowym (różne zmiany w godzinach 8:00-18:00);
- w przypadku zespołu zdalnego pracę na Home Office (nie częsciej niż 1 raz na kwartał przyjazd do Wrocławia w ramach delegacji w celach szkoleniowych);
- w przypadku zespołu stacjonarnego pracę hybrydową (1 raz w tygodniu praca w biurze, pozostałe dni zdalnie);
- 1 tydzień cyklu szkolenia wdrożeniowego na stanowisku w siedzibie firmy;
- jasno określoną ścieżkę kariery;
- sprzęt oraz kompleksowy pakiet wdrożeniowy w całości przygotowujący do realizacji zadań służbowych;
- szkolenia dodatkowe - na każdym etapie pracy;
- atrakcyjny pakiet socjalny: kartę MultiSport, kafeterię MyBenefit oraz prywatną opiekę medyczną - w tym program wsparcia psychologicznego;
> Masz już doświadczenie w pracy w CC? – dołącz do doświadczonego zespołu i pracuj z nami.
> Chcesz postawić w tej dziedzinie pierwsze kroki? – dobrze trafiłeś, u Nas możesz się szkolić pod okiem wielu specjalistów.
>> Każdemu zapewniamy kompleksowe wdrożenie – wsparcie, wiedzę i pomoc mentorów, trenerów i przełożonych.
APLIKUJ TERAZ >>