SPŁACAJ DŁUG PRZEZ INTERNET  >>

lub skontaktuj się z nami

CZAT Z KONSULTANTEM >> FORMULARZ KONTAKTOWY >>

*Numer jest bezpłatny dla połączeń z telefonów stacjonarnych i komórkowych.

O co może zapytać osobę zadłużoną doradca Ultimo?

O co może zapytać osobę zadłużoną doradca Ultimo?

Czynności windykacyjne

Doradcy Ultimo, dążąc do polubownego rozwiązania Twojej sprawy oraz podpisania ugody, podejmują różne czynności windykacyjne. Przede wszystkim muszą poznać sytuację finansową każdego z Klientów i na jej podstawie ustalić miesięczną ratę, dopasowaną do możliwości finansowych osoby zadłużonej. W swoich działaniach Ultimo kieruje się Zasadami Dobrych Praktyk windykacyjnych. Zgodnie z nimi każda z firm na rynku wierzytelności może zbierać wszelkie informacje przydatne do podjęcia decyzji o celowości oraz sposobie dalszych czynności windykacyjnych.

Jakich pytań mogę się spodziewać podczas czynności windykacyjnych?

W Ultimo najważniejsze jest wsparcie Klienta w rozwiązaniu problemów finansowych. Dlatego nasi doradcy, podejmując czynności windykacyjne, zadają kilka pytań dotyczących aktualnej sytuacji finansowej. Na tej podstawie wspólnie z Tobą ustalają warunki ugody, czyli ratalnego harmonogramu spłaty. Pytania, które mogą zadać doradcy, to m.in.:

  • Jaka jest Twoja data urodzenia, adres lub numer PESEL? Pytanie jest konieczne ze względu na obowiązek weryfikacji osoby, z którą rozmawiają. Doradcy muszą mieć pewność, że informacje poufne nie zostaną przekazane osobie nieuprawnionej.
  • Jakie uzyskujesz dochody i z jakich źródeł? Czy masz jakieś dodatkowe źródło finansowania? Dzięki temu doradca wie, jaką propozycję spłaty zadłużenia może dobrać względem Twoich indywidualnych możliwości finansowych.
  • Ile osób mieszka w gospodarstwie domowym i jakie dochody uzyskują? To pytanie pozwala nam również określić wysokość raty, którą będziesz mógł wpłacać zgodnie z zawartą ugodą.
  • Czy masz jakieś dodatkowe zobowiązania finansowe, zadłużenia? Naszym celem jest zawsze pomaganie Klientom w jak najszybszym wyjściu z problemów finansowych. Dlatego ważna jest dla nas każda informacja, która może posłużyć do analizy sytuacji finansowej i wypracowaniu korzystnej dla Ciebie propozycji ugody.

W Ultimo rozumiemy, że każda sprawa jest indywidualna. Dlatego i czynności windykacyjne muszą być do niej dostosowane. Najważniejsze jest dla nas, aby ustalona rata zadłużenia była dopasowana do Twoich możliwości finansowych. Pytania o dochody Twoje i innych osób w gospodarstwie domowym, na przykład o wysokość renty, emerytury lub o dodatkowe zarobki pozwalają naszym doradcom opracować rozsądny plan spłaty zadłużenia.

Zapoznaj się z Zasadami Dobrych Praktyk

CZYTAJ WIĘCEJ

Wybierz, jak chcesz się z nami dogadać

Rozmowa to pierwszy krok do znalezienia pomocy, dlatego zadzwoń, wyślij e-mail lub odezwij się do nas na czacie.

Zadzwoń do nas

Wolisz bardziej bezpośredni
kontakt? Zadzwoń i porozmawiaj
z naszym doradcą!

800 804 904 *  >> * bezpłatna infolinia
(również z tel. komórkowych)

Jeżeli Twoja sprawa jest na etapie postępowania sądowego, zadzwoń:

+ 48 71 358 16 38
Opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora.

Jeżeli Twoja sprawa jest na etapie postępowania egzekucyjnego, zadzwoń:

+ 48 71 323 47 90
Opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora.

Jeżeli chcesz się skontaktować w sprawie upadłości konsumenckiej, zadzwoń lub wyślij wiadomość:

+48 739 190 255 lub +48 451 060 478
Opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora.

Wyślij wiadomość

Napisz e-mail do specjalisty na adres: obsluga_klienta@ultimo.pl lub skorzystaj z formularza.

FORMULARZ >>

Napisz do doradcy

Nasi konsultanci czekają
na Twoją wiadomość
od poniedziałku do piątku
w godz. 8:00 – 18:00.

ROZPOCZNIJ CZAT >>

Spłacaj dług przez internet

Dzięki wiarygodnemu portalowi
obsługi zadłużenia eUltimo możesz
szybko, bezpiecznie i wygodnie
spłacić dług.

eULTIMO >>
eUltimo – logotyp

Dogadajmy się
online:

Szybko, bezpiecznie
i wygodnie