Kogo szukamy?
Do Zespołu Organizacji Pracy poszukujemy osoby, która będzie odpowiedzialna za:
- bieżący monitoring i realizację zadań związanych z obsługą Klienta w każdym kanale komunikacji (telefon, portal internetowy, chat);
- raportowanie zagrożeń oraz nieprawidłowości w obszarze organizacji i wykorzystania czasu pracy;
- rekomendowanie wdrożeń optymalizacji wpływających na poprawę efektywności pracy zespołów windykacyjnych;
- analizę danych, tworzenie dziennych i okresowych raportów wykonania założonego poziomu wskaźników efektywności;
- poszukiwanie najlepszych rozwiązań technologicznych wspierających wzrost efektywności i jakości pracy pracowników Contact Center;
- tworzenie i monitorowanie harmonogramów pracy do obsługi interakcji Klientów we wszystkich kanałach komunikacji;
- tworzenie i wdrażanie procedur oraz regulacji wewnętrznych w zakresie organizacji pracy;
- wspieranie managerów Zespołów w ich codziennej pracy;
- współpracę z innymi Zespołami w firmie w celu usprawnienia pracy Zespołów CC.
Czego oczekujemy?
- min. 2 letniego doświadczenia w pracy w call center/contact center;
- znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
- zdolności analitycznego myślenia i umiejętność pracy na danych;
- dobrej znajomości MS Office, w szczególności Excel;
- bardzo dobrej organizacji pracy własnej - w tym umiejętności ustalania priorytetów i pracy pod presją czasu;
- kreatywności i otwartości na zmiany.
>> Doświadczenie w branży windykacyjnej lub znajomość wskaźników operacyjnych będzie dodatkowym atutem.
Co proponujemy?
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- pracę od poniedziałku do piątku w trybie zmianowym (różne zmiany w godzinach 8:00-20:00);
- pracę hybrydową, częściowo pracę świadczymy w domu (Home Office) a częściowo w komfortowym biurze (wyciszone wnętrze, dostęp do kuchni z darmową kawą, herbatą, możliwość korzystania ze stref chilloutu);
- sprzęt oraz kompleksowy pakiet wdrożeniowy;
- atrakcyjny pakiet socjalny: kartę MultiSport, prywatną opiekę medyczną oraz kafeterię MyBenefit i możliwość udziału w webinarach z ekspertami z różnych dziedzin;
- możliwość zaangażowania się w akcje i inicjatywy społeczne w ramach Zespołu CSR.