Kogo szukamy?
Osoba, która dołączy do Zespołu Contact Center będzie odpowiedzialna za:
- utrzymywanie kontaktu telefonicznego z Klientami, zarówno w ruchu przychodzącym, jak i wychodzącym;
- prowadzenie polubownych negocjacji, na różnych etapach windykacji, w związku z powstałym zadłużeniem;
- zawieranie z Klientem porozumień dotyczących spłaty zobowiązania;
- obsługa Klienta różnymi kanałami komunikacji: telefon, platforma internetowa, chat;
- udzielanie Klientom informacji na temat statusu ich spraw.
Czego oczekujemy?
- pracę od poniedziałku do piątku w trybie zmianowym (różne zmiany w godzinach 8:00-20:00);
- komunikatywności i pozytywnego nastawienia;
- łatwości nawiązywania i utrzymywania kontaktów z Klientami;
- nastawienia na realizację wyznaczonych celów.
Co proponujemy?
- atrakcyjny system premiowy;
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- pracę hybrydową, częściowo pracę świadczymy z domu (Home Office), a częściowo w komfortowym biurze (wyciszone wnętrze, dostęp do kuchni z darmowową herbatą i kawą, strefy chilloutu);
- jasno określoną ścieżkę kariery oraz wzrost wynagrodzenia podstawowego wraz ze stażem pracy;
- kompleksowy pakiet wdrożeniowy w całości przygotowujący do realizacji zadań służbowych;
- szkolenia dodakowe - na każdym etapie pracy;
- atrakcyjny pakiet socjalny: kartę MultiSport, prywatną opiekę medyczną oraz kafeterię MyBenefit;
- możliwość zaangażowania się w akcje oraz inicjatywy społeczne w ramach Zespołu CSR (więcej o naszej działalności CSR dowiesz się klikając tu >>).
> Masz już doświadczenie w pracy w CC? – dołącz do doświadczonego zespołu i pracuj z nami.
> Chcesz postawić w tej dziedzinie pierwsze kroki? – dobrze trafiłeś, u Nas możesz się szkolić pod okiem wielu specjalistów.
>> Każdemu zapewniamy kompleksowe wdrożenie – wsparcie, wiedzę i pomoc mentorów, trenerów i przełożonych.
APLIKUJ TERAZ