Kogo szukamy?
Twój zakres obowiązków:
- opracowywanie przekrojowych analiz finansowych i operacyjnych;
- sporządzanie raportów cyklicznych i analiz ad-hoc na potrzeby zarządcze;
- przygotowywanie rocznego budżetu i planów wieloletnich;
- monitorowanie wykonania budżetu i analizowanie odchyleń;
- bieżące kontrolowanie wydatków na poszczególnych centrach kosztów;
- opracowywanie i obliczanie KPI dla wybranych procesów, obszarów, produktów;
- monitorowanie stanu środków pieniężnych na rachunkach bankowych;
- wspieranie przygotowania rozliczeń międzyokresowych i tworzenie rezerw;
- analizowanie rentowności procesów i działań;
- tworzenie i doskonalenie narzędzi kontrolingowych;
- optymalizacja procesów finansowo-operacyjnych.
Czego oczekujemy?
- wykształcenia wyższego ekonomicznego, preferowane kierunki: rachunkowość, finanse;
- min. 2- letniego doświadczenia na podobnym stanowisku;
- bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office, w szczególności MS Excel;
- znajomości języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym;
- praktycznej wiedzy z zakresu analizy finansowej i rachunkowości zarządczej;
- zdolności analitycznych oraz umiejętności zbierania, selekcji danych i formułowania wniosków;
- samodzielności i dobrej organizacji pracy własnej;
- terminowości, rzetelności i dokładności w realizacji powierzonych zadań;
- zdolności komunikacyjnych i umiejętności pracy zespołowej;
- dodatkowym atutem będzie certyfikat CFA, ACCA, CIMA (lub w trakcie certyfikacji).
Co proponujemy?
- stabilne zatrudnienie w czołowej firmie działającej na rynku obrotu wierzytelnościami w oparciu o umowę o pracę;
- nowe wyzwania wspierające rozwój zawodowy i podnoszące kwalifikacje;
- narzędzia pracy niezbędne dla danego stanowiska;
- profesjonalne środowisko pracy;
- pakiet pozafinansowych świadczeń (opieka medyczna, karta MultiSport, program kafeteryjny MyBenefit).