SPŁACAJ DŁUG PRZEZ INTERNET  >>

lub skontaktuj się z nami

CZAT Z KONSULTANTEM >> FORMULARZ KONTAKTOWY >>

*Numer jest bezpłatny dla połączeń z telefonów stacjonarnych i komórkowych.

Ugoda a przymusowe zajęcie komornicze

Ugoda a przymusowe zajęcie komornicze

Czym różni się ugoda od przymusowego zajęcia komorniczego?

Firma windykacyjna podchodzi do swoich klientów (osób zadłużonych) ze zrozumieniem i stawia na ugodowe rozwiązanie problemu długów. Co to oznacza?

Po pierwsze, jako jej klient spłacasz należność dobrowolnie, w ratach, których wysokość ustalisz wspólnie z doradcą. Po drugie, możesz ustalić spłacane kwoty bez znaczącego uszczerbku w domowym budżecie.

Dowiedz się więcej na temat Co to jest ugoda

CZYTAJ WIĘCEJ

Jak wygląda zajęcie komornicze

Zajęcie komornicze jest natomiast dokonane z wykorzystaniem środków przymusu. Oznacza to, że może prowadzić windykację wszystkimi sposobami, jakie wskaże mu wierzyciel. Może zatem przeprowadzić zajęcie komornicze, które obejmie m.in.:

  • Twoje konto bankowe;
  • Twoje wynagrodzenie z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenia itp.;
  • Twoje świadczenie z ZUS;
  • Twój majątek, zarówno ruchomości, jak i nieruchomości.

Aby nie nastąpiło zajęcie komornicze, jeśli jesteś Klientem Ultimo, skontaktuj się i podpisz dogodną dla siebie ugodę – możesz to szybko zrobić za pomocą portalu obsługi zadłużenia eUltimo.

Wybierz, jak chcesz się z nami dogadać

Rozmowa to pierwszy krok do znalezienia pomocy, dlatego zadzwoń, wyślij e-mail lub odezwij się do nas na czacie.

Zadzwoń do nas

Wolisz bardziej bezpośredni
kontakt? Zadzwoń i porozmawiaj
z naszym doradcą!

800 804 904 *  >> * bezpłatna infolinia
(również z tel. komórkowych)

Jeżeli Twoja sprawa jest na etapie postępowania sądowego, zadzwoń:

+ 48 71 358 16 38
Opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora.

Jeżeli Twoja sprawa jest na etapie postępowania egzekucyjnego, zadzwoń:

+ 48 71 323 47 90
Opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora.

Jeżeli chcesz się skontaktować w sprawie upadłości konsumenckiej, zadzwoń lub wyślij wiadomość:

+48 739 190 255 lub +48 451 060 478
Opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora.

Wyślij wiadomość

Napisz e-mail do specjalisty na adres: obsluga_klienta@ultimo.pl lub skorzystaj z formularza.

FORMULARZ >>

Napisz do doradcy

Nasi konsultanci czekają
na Twoją wiadomość
od poniedziałku do piątku
w godz. 8:00 – 18:00.

ROZPOCZNIJ CZAT >>

Spłacaj dług przez internet

Dzięki wiarygodnemu portalowi
obsługi zadłużenia eUltimo możesz
szybko, bezpiecznie i wygodnie
spłacić dług.

eULTIMO >>
eUltimo – logotyp

Dogadajmy się
online:

Szybko, bezpiecznie
i wygodnie
[imgmobile] [imgdefault]
[icon]

[title]

[content]
[caption]