W 2012 roku wdrażamy szereg inicjatyw związanych z doskonaleniem jakości obsługi Klienta. Jednym z takich działań jest wprowadzenie od lutego 2012 przyjaznej dla Klientów zmiany dotyczącej godzin kontaktów telefonicznych.
Kontakty z rozmówcami odbywają się obecnie w godzinach 8:00-21:00 w dni powszednie. Tym samym wykraczamy poza standardowe Zasady Dobrych Praktyk Windykacyjnych obowiązujące profesjonalnych uczestników branży, które określają czas dozwolonych kontaktów z klientami między 7:00 a 22:00. Godziny pracy w sobotę pozostają bez zmian (9:00-17:00).
Modyfikacja dotychczasowych godzin pracy call center jest odpowiedzią na zgłaszane oczekiwania w zakresie komfortu prowadzonych rozmów. Wdrożona zmiana ma wpłynąć pozytywnie na nawiązywanie obustronnych relacji i atmosferę rozmowy.
Powyższe rozwiązanie potwierdza naszą pozycję profesjonalistów i doradców szukających dobrych rozwiązań dla naszych Klientów.